Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Fy bubblan!

Det var tamejfan det längsta serveruppehållet jag varit med om...
Men det gav mig tid att knappa på min nya, härliga DOMÄN!

Japp, jag skaffade Wordpress, medan blogg.se låg nere och trots att jag satt uppe till sex imorse med designer och plugins, widgetar och PHP så är jag inte helt klar ännu.
Kommer givetvis länka till den härifrån när den är 100% :)



Fjällresan var FANTASTISK!
Det som stör mig är att minneskortet i mor och fars kamera fått spatt och vägrar visa rätt bilder när jag sätter in det i laptopen. Istället visar den bilderna jag formaterade innan vi åkte och dessutom vara vissa av dem och fyra st av varje.
Visar felmeddelande och påstår att kortet inte går att skriva till.

När man tittar på bilderna i kameran är det dock inga som helst problem.
Mycket irriterande.

Tänkte dock publicera det jag skrev i ett worddokument, på min nya WP-blogg, när den står klar :) *längtar*

Hoppas ni haft det fantastiskt under det här uppehållet.
Var underbart att komma hem till en massa fina kommentarer *glad*

Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

hihi.. som vi längtar:) .. kramar Maria

2008-04-01 @ 14:07:36
URL: http://www.mariamalmgren.com

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0