Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Vem är BloggBeroende?

Jag är en småbarnsmorsa till ett litet troll på runt 1,5 år som dessutom är av manligt kön.
Lever tillsammans med min sambo och jag skulle ljuga om jag sade att alla dagar hemma hos oss är rosafluffiga, perfekta eller ens jättebra.

Vi har svängningar i vårt förhållande och våra liv, precis som alla andra småbarnsfamiljer (och säkert alla förhållanden över huvudtaget) och allt som oftast pyser mina tankat om det ner på tangenterna och in i bloggen.

Jag är arbetslös grafiker/illustratör och kommer så att förbli ett tag framöver då det är lite förändringar som rör familjen i luften för tillfället.

image3


Varför är här så ekande tomt, kan man då fråga?

Jo... Jag började blogga på blogg.se, i oktober 2006. Skaffade mig en anonym blogg som jag lämnade ut, endast till fåtalet vänner.
Bloggen växte, framförallt sedan dacember 2007, av någon anledning... och på slutet snittades det 200-300 läsare om dagen.

Visade sig att det fanns obehöriga läsare som bland annat jobbar på min sambos arbetsplats. Jag anser att bloggandet är min börda, inte hans. Och tanken på att de gottar sig i hans privatliv bakom hans rygg, störde mig så pass att jag valde att avsluta min älskade blogg med omedelbar verkan!



Jag skriver rakt, ärligt och ofta aldeles för personligt och det blev tidigare mitt fall.
Hoppas kunna hålla samma ton här inne, utan att hänga ut familjemedlemmar denna gången. Är RIKTIGT LACK för att jag tvingats börja om...

Wish me luck! Och välkommen åter!


Kommentarer
Postat av: emmy

Jätte fin design, förstår att du börjar bli nöjd!

2008-03-04 @ 10:01:52
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Mia

Hej!
Jag vill bara hälsa, eftersom jag varit här och kollat lite.
Må gott!
från Gävle

2008-03-26 @ 13:52:31
URL: http://livethosmig.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0