Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Återtagit kontrollen

Så... Nu har min kropp slutat darra.

Är mycket som är konstigt här nu... Vädret är helt upp o ned... skrev ju härom dagen om vilet underbart vårväder vi hade och tillbingade eftermiddagen i lekparken?
Nästa dag YRDE snön och lade sig i tjocka drivor!!!

snow


När jag vaknade morgonen därpå var det åter igen stålande sol.. Kändes som en decembermorgon, snarare än en marsmorgon och snart PÅSK?

sun


Idag åkte jag med min son och en väninna med son, till grannstden för shopping. Solen strålade, snön var nästan bortsmält och mitt under dagen började det HAGLA?! What?!

Nu har vi Fukkat upp planeten ordentligt.



För övrigt gick min sons besök hos tandläkaren helt smärtfritt. Han öppnade snällt munnen efter att man mutat honom med en tandborste.
Borsta tänderna är det roligaste han vet...

Blev lite undervisade om vad han bör och inte bör äta så ofta och fick veta att Russin är jättedåligt för tänderna?! DET visste inte jag.. *Dra in russinransonen*



Imorgon, tidig morgon, drar vi till svärföräldrarna. Därifrån åker vi i samlad trupp (bil) till Norrland och mina föräldrar.
Skall bli grymt trevligt! Underbart också, att mina föräldrar och min sambos föräldrar går så bra ihop. Hade de bott närmare hade de garanterat varit bästa vänner. (Löser en hel del vid storhögtider som jul osv)

Nu skall jag mysa med min son!!

Kommentarer
Postat av: Annas tillvaro - från fästmö till fru

Jag vet inte om det är så romantiskt att jag tvingar på honom ett cutom made visakort med en bild jag valt i två timmar för att JAG måste vara snygg på det ;) Haha

2008-03-19 @ 20:47:05
URL: http://tillvaron.se
Postat av: Disa

Det här med vädret har minst sagt varit förvirrande, men vi får verkligen hålla tummarna på att den riktiga våran kommer snart :) Jättefina bilder & Blogg, ha det bra!:)

2008-03-20 @ 10:38:34
URL: http://bizuuu.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0