Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Attention old readers!

rose
Vet att jag har en del "gamla läsare" som hittat hit, efter att ha varit trogna mig första blogg...

Både sådana jag känner till, genom att de lämnat en kommentar, eller till och med kontaktat mig på msn och sådana som jag känner igen ip-nummer och host hos.

Tänkte skriva några rader riktade till er.

Jag är ledsen att jag inte kan, eller vill, skriva lika utekämnande och djupt som jag gjorde innan.

Jag har vid enstaka tillfällen berört privata känslor här inne, men har beslutat mig för att det inte skall bli en vana, framförallt då jag ser vissa entrys från staden där jag bor idag. Jag känner igen Hosten och misstänker att de kan tillhöra just min sambos tidigare anställda.

Jag vägrar hänga ut honom för dem som läser av fel anledningar...


Så ni, som läser här, men av "rätt anledningar" Ledsen att ni drabbas.

Känns som om detta egentligen är en stor anledning till att byta till Wordpress, så kan jag låsa vissa inlägg och lämna ut lösenordet till personer som fått identifiera sig.

Kommentarer
Postat av: Annah

Jag tycker det inte spelar nångon större roll om du skriver utelämnande eller inte. Jag är bara glad att jag hittat dej och får följa din vardag igen :)

2008-03-25 @ 14:18:03
URL: http://carpeAnnah.blogg.se
Postat av: Carro

Jag är en gammal läsare och älskar din blogg=)!! Så jag blev överlycklig när jag hittade dig igen=)!! Tråkigt bara att de ska finnas idioter som förstör!! Men tack för en super bra blogg!!

2008-03-25 @ 15:09:43
Postat av: Maria Malmgren

längtar tills du bytar till egen domän och WP:)
BARA 12 DAGAR KVAR NU..;) sen har jag william i mina armar istället.;)

kramar

2008-03-26 @ 14:11:43
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Helena

Som jag skrev tidigare, är så himla glad över att ha hittat dig igen och "tar det jag får". Är också sugen på wp men jag är inte så duktig på det man bör vara duktig på är jag rädd. Men ska kika på det framöver, finns ju hjälp att få!

2008-04-01 @ 09:31:30
URL: http://arendalirl.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0