Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Bestämt mig

Så vitt jag vet kommer blogg.se att ligga nere i sex timar inatt, för att byta server osv.. Detta för att det för många av oss inte funkat nåt vidare att logga in sov, på sista tiden.

De skall tydligen oxå uppgradera sina tjänster under den här tiden, för att göra bloggarna tiill lags.
Finns mer att läsa om det HÄR hos Designa Din Blogg

Jag kommer ÄNDÅ, att så snart jag kommer från fjällen och hem på västkusten, att byta till WordPress.
Gillar funktionerna, möjligheten till themes och pluginsen.
Kommer nog inte flytta över bloggandet som så, direkt, men designandet och förberedandet kommer att köra igång.

Behöver köpa mig en domän och lite webutrymme oxå.. Vet dock inte om jag skall behålla namnet BloggBeroende eller kanske Bege mig tillbaka på mitt gamla namn GirlGoesMom, eller vad tycker ni hm

Förslag mottages med glädje och glimten i ögat ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hehe, nu är energin tyvärr slut. Efter att ha släpat på två ongar i affärer i Söderhamn, bla Barnens Hus, så har jag ungefär så att det räcker till att laga middag och sedan ta en promenad med hela familjen så har ingen över att skicka, sorry... :-)

2008-03-26 @ 15:59:00
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Mamma till Tobias

Du måste länka till den nya bloggen då du har bytt :-)

2008-03-26 @ 17:27:53
URL: http://jagochminbebis.wordpress.com
Postat av: Helena

Gud vad glad jag blev när jag hittade dig igår!:-) Men då gick det ju inte att kommentera iom serverbytet som inte blev av.
Kände igen ditt sätt att skriva och ramlade in av en slump, är så himla glad att kunna läsa din blogg igen. Hann fästa mig trots att jag inte hann läsa så länge!

2008-04-01 @ 09:28:57
URL: http://arendalirl.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0