Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Designat till en vän

Idag har jag designat en blogg, till en väninna.
Första gången på länge jag valt att göra en blogg till någon annan, men det var faktiskt roligt att göra i annan stil än jag själv kanske hade valt..

Slutade dock med att det blev en design jag själv kan tänka mig ;)

bebisnoja


Klcka på bilden för att se större format, det fattas MASSA detaljer förminskat...
Klicka HÄR för att komma till bloggen.

Visst blev den fin?



Det enda jobbiga med att designa till anrdaär att jag vill möblera om här sedan ;)
*massa idéer*

Kommentarer
Postat av: bebisnoja

tack så mkt vännen för hjälpen jag är supernöjd!!! tack tack tack!!!!

2008-03-14 @ 22:24:36
Postat av: Jenny

Oj! Du är verkligen grym på design. Jättefina bloggar!

2008-03-15 @ 08:03:37
URL: http://www.wannabebullmamma.blogg.se
Postat av: Elina

jättefin blogg, kan du tänka dig att designa min blogg? :)

2008-03-20 @ 08:30:36
URL: http://elinahansi.blogg.se
Postat av: isabella

nu frågar jag som dom andra men skulle du kunna tänka dig att designa min blogg?
jag kan omöjligt göra min egen snygg och de jag ser så är du utav en expert. :)
Du får min mail om du känner för det..
glad påsk :)

2008-03-23 @ 21:06:47
Postat av: Annah

Den är supersnygg!
Och genom den hittade jag hit, iiih! *gladast*
Nu ska jag fortsätta läsa ikapp :)

2008-03-23 @ 22:11:06
URL: http://carpeAnnah.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0