Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Ensam

Nu åkte min sambo och hans föräldrar hem till västkusten. Jag och sonen hänger på östkusten iaf fram till på torsdag... Sedan får vi se om vi kanske tar oss hem eller om vi följer med mina föräldrar till fjälls.

snowflake

Sonen har med sig vinterkläder och jag får isf försöka låna till mig samma täck-kläder som jag fick låna när vi åkte skidor/snowboard här uppe sist.

Rätt kallt idag.. runt -10 och friskt!
Vackert väder, strålande sol... Stackars dem som är kvar hemmöver med drivor av snö, blåst och skitväder.



Nu skall jag hoppa in i solariet och ta en dusch, medan jag låter sonen sova middag!

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0