Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Filmfredag

image40
Nyss stigit ur soffan efter att ha glott på Mr & Mrs Smith, tillsammans med min sambo.
Den var exakt lika kass som den var på bio, sist vi såg den... Lätt-tittat och mysigt att ligga i soffan dock.

Fattar mig inte riktigt på den typen av filmer, men det är väl tänkt att vara en komedi, framför en actionfilm hoppas jag?
För hur en liten, späd kvinna som Angelina Jolie, kan knäcka en fullvuxen mans nacke genom att placera händerna vid tinnigarna på honom, eller hur hon kan skjuta med tunga vapen utan minsta rekyl, trots slappa och ospända armar, går mig smått på nerverna.

Är faktiskt en av FÅ filmer som inte står i vår filmhylla... Har en hel vägg med DVD-filmer i "extrarummet" och vi köper mer varje vecka... Undrar egentligen hur mkt pengar vi lagt på just film och hur många timmar av sitt liv man "tittat bort"?

Läskigt...

Nu är vi tillbaka i vårt esse, framför varsin dumburk.



Imorgon vankas melodifestivalens final. Förhoppningsvis avnjuts den tillsammans med goda vänner från grannstaden, men det beror aldeles på.

Inte lätt att styra upp något, småbarnsföräldrar emellan...
Ena dagen är min sjuk, andra dagen någon annans... Det sovs inte hela nätter och det måste styras upp med sovning på plats osv.

Tider har en helt annan betydelse efter att man "Poppat ut" en liten skrikmaskin ;)

Söndag innebär "parmiddag" med min sambos ex, hennes nya och deras son.
Har blivit en stående inbjudan som går över till andra paret varje vecka, lustigt nog. Nu har jag avrit bortrest och man KRÄVER sin middag *skratta*

Planerar tacopaj... Känns lagomt!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det är bara att ta :D

2008-03-14 @ 23:17:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Zandrea

svar: den va riktigt bra! :) KRAM

2008-03-14 @ 23:22:22
URL: http://Zandrea.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0