Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Förklaring - Nakenchock!

Sådär, hoppas inte allt för många av er satte kaffet i vrångstrupen över mitt förra inlägg - Nakenchock!



Är som bekant och hälsar på min familj i norrland och nu ter det sig så lyxigt att de har både solarium och bubbelbadkar!
Jag försöker alltid nyttja båda delar, när jag kommer upp och idag föll valet på solariumet, då jag faktiskt skall ut och svänga mina lurviga ikväll. (Barnvakt is da shit! Har ingen i min hemstad)

Låg i godan ro i solariumet, med hörlurarna på. Diggade lite diskret till rockmusiken som pumpades in i mina öron (varför tror man alltid att nån ser en?) när det plötsligt blir BECKMÖRKT!
Whtf? Gick det en propp nu?

Visade sig att solariumet och tvättmaskinen där jag slängt min sons gosekanin och min vita jacka, lätt överbelastar och det var vad som just inträffat.

Förvånande akrobatiskt ålade jag mig ur solariumet som låst sig i nedfällt läge... Det var inte det lättaste att famla sif fram i totalt beckmörker, genom solarierummet och ut genom tvättstugan.
Mötte min mor i dörren ut från badrummet som ligger i anslutning och hon fnissade gott åt min totala nakenhet (vem vill ha ränder lixom?)

Jag var tvungen att gå upp till min son på övervåningen, då propparna är på undervåningen. Mina kläder låg i beckmörkret, så jag hade inte fått på mig något för att skyla mig, men för min son är väl det ok?
Just som jag kommer upp, ringer min telefon. Det är min farfar som vill diskutera fredagen då vi skall fira hans 75-årsdag.
Jag har ofrivilligt blivit lite ansvarig för det där, så vi började diskutera menyn...

Mycket skumt!
Naken, i mors finsoffa med farfar i luren.. NO MORE!


Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0