Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Hemma och vänder

Nu är jag hemma och vänder...

Sonen orkade verkligen inte med en längre tur på den "lokala gallerian" så det fick bli en genomrusning... Både jag och hans mormor är helt slut.

Ett gnälligt, trött och lite febrigt barn är inte kul, eller humant för den delen. att släpa runt i butiker.
Vi gjorde bara en snabbkoll, försökte få i honom lite fika och åkte hem.

Nu har jag lagt lilleman och bror som är hemma med halsfluss skall övervaka, så jag med min mor hinner in en snabbis till gallerian i stan.
Finns en underbar, veckad, svart kjol från Seprit som jag fått ögonen på... KJOL är vad som gäller i vår/sommar. Var himla länge sedan jag klädde mig i det och har blivit en riktig "Jeansmorsa"

Feminint är ordet, som skall gälla!

Nu skall jag rusa, så det inte hinner stänga!

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0