Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Mycket i en radda

Varit ett par dagar så jag inte haft ro att sätta mig ner vid tangentbordet, då vi haft fullt upp.



Skrev ju en snabbis om att vi skulle bege oss ut på O'learys och att min bror, snällt nog, ställde upp som barnvakt.
Mor, far och jag drog in för att äta gott och se på hockey. Jag åt den sedvanliga Pasta Alfredon, som jag inte ätit på år och dagar, sedan jag blev småbarnsmamma.
Oerhört gott!

Matchen slutade inte till fars fördel, till hans stora besvikelse och vi dröjde oss kvar, drack en irish coffee, eller två... Och sedan var det ett faktum att det ändå blev fest på en torsdag.

Slutade med att vi rumlade vidare till en krog i stan, som förr var tillhåll för ungdomar och alkolister, pga den oerhört billiga ölen. Nu har man dock fräshat upp stället... Renoverat lite och klintelet är helt annolrunda förmodligen tack vare detta och karaoke-kvällarna helgtid.

Vi slog oss nr vid ett bor, mor och far träffade gamla bekanta.. Innan jag visste ordet av hälsade jag själv på en gammal ytlig bekant som satt vid bordet bakom vårt.
Människor förändras... Hon och jag hade en affär med samma kille... eller rättare sagt sopade hon upp mina rester, medan killen i fråga vägrade medge för mig att de hade ihop det, medan hon och jag hade kontakt via internet och hon ändå berättade allt.
Long story...

Numer pluggde hon visst till botanist, eller liknande. Hon satt med ett stort gäng killar, inget nytt där, då hon alltid varit en pojkflicka. Tänkte inte mer på dem, efter att vi avslutat vårt samtal och försökte ignorera alla hockeyramsor och skrålande som dånade från deras bort.

Vi satt och umgicks, som vi alltid gör. Jag älskar att gå ut med min föräldrar, som är mina bästa vänner.
Min mor tröttnade efter ett tag på sället och vi beslutade oss för att gå vidare...
När vi gick ifrån bordet och förbi toaletterna, för att gå ut genom dörren, vände jag mig om för att se efter om alla var med och fick en smärre CHOCK!

Med tanke på integritet och respekt gällande människor i min närhet, tänker jag inte skriva mer än så... Men det blev så att vi stannade kvar på stället som vi tänkt gå ifrån pga detta.

Innan vi vände in igen, stannade vi utanför en snabbis, så att de som röker kunde ta ett bloss eller två.
Hamnade i samtal med en grupp killar som tydligen var desamma som suttit med min gamla väninna och hojtat hockey-ramsor.

Väldigt trevliga pojkar, må jag säga... Framförallt EN som var DROP DEAD gorgeous!

Jag är en av de där som tror på, "Se men inte röra" och även om jag inte hade gjort der hade nog tungan trillat ut, när den här Martin Stenmarck - Kopian smaljade och visade upp sina imponerande vita och raka tänder. (Jag är en sucker för tänder!)
Jag påpekade den slående likheten och han delgav mig att det varesig var första eller andra gången han hade hört jämförelsen och det förvånar mig inte det minsta.
martin stenmarck

Killen hamnade vid vårt bord och snackade kakel och snickerier med farsan. Alla hade oerhört roligt!
Mor beslutade tillsist att hon hadee fått nog och vi kilade alla iväg.

Martin-kopian frågade charmigt hur han skulle få tag på mig igen och jag svarade med ett stort smil; "Det får du inte!"
Jag fick ett stors léende och han upprepade för mer än andra gången samma kväll att han kände till att jag var sambo med barn, men att han ändå tyckte det var värt ett försök.
Jag är inte den s0om flirtar, framförallt inte på krogen. Men det är ju kul att bli uppmärksammad.
Vem vet? Hade jag avrit singel så kanske... *skratta*

Nej, skämt åsido... Vi tog oss hem med taxi och jag stupade i säng.

Vaknade 5min senare av att min mamma och BROR hoppade på mig och ville att jag skulle komma upp och umgås. MITT I NATTEN?

Slutade med att jag och brorsan sjöng karaoke från TheSimsOnStage (<- Klicka för att kolla in sidan)
Var allt från Amazing Grace, till Twinkle Twinkle little star *skratta*
Vi gastade och sjöng medan morsan grät... Hoppas det var för att det var vackert... *asgarva*

Kontentan av det här inlägget är iaf, att jag har som trevligast med min familj!!!
Älskar dem!

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0