Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Nöjd...

Känner mig underligt, förbaskat, påväg att bli nöjd med bloggdesignen nu...
Det händer fan inte ofta!

Nu ska jag bara nå ut till läsarna igen!

stats


Syns RÄTT tydligt när jag låste min gamla, älskade blogg *buhu*
Dock roligt att ha räknarna från susnet, igång från start denna gången *peka i menyn till vänster*


Läste för övrigt en blogg jag sällan kikar i... Det är en sk "Mobbingblogg" som livnär sig mestadels på att hacka på andra och skriva rätt nedvärderande och arga inlägg.

De skrev om när jag låste min blogg och hade åsikter och synpunkter utan att tydligen ha läst det förklarande inlägget som låg 48h innan låsningen.

Varför kastar folk skit åt alla håll, utan att kolla fakta först?
Sånt gör mig ledsen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hmmm, hej...

Riktigt snygg design tycker jag och jag ser verkligen fram emot att läsa din blogg ;-)

2008-03-04 @ 10:33:19
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Hej där!
Ja, det är otroligt irriterande måste jag säga, och tydligen så är det inte första gången som hon har snott saker av andra bloggare.

Jag diggade din design förresten, dock så har du ett problem med en meny som försöker rymma (lägger sig under alla inlägg) men det är lätt fixat, ändra witdh i din #content till 610px.

Jag testade det där på min testsida, och då hoppade menyn upp igen.

Såg till om du inte hänger med!

2008-03-04 @ 11:32:57
URL: http://www.designadinblogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0