Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Off we go!

Nu packar vi in alla stora, tunga väskor med ytterkläder som folk på västkusten förmodligen aldrig ens sett like till.
Skulle begivit oss av för lite över en kvart sedan, enligt planerna.

Vi väntar dock på att min far skall komma hem från jobbet.

Vad jag förstått har de internet i stugan vill ska till och kameran åker med i väskan *dubbelkollar* Så det blir väl några rader om kvällarna då de andra super sig under bordet ;) Själv får man räkna med tidiga mornar när sonen skall sova i samma rum som jag själv.

Han är van egen kupé, så han kommer bli jätteglad och pigg när han fattar att man kan ropa på mamma när man slår upp sina stora blå vid 6-tiden, isatället för att lägga sig ner och somna om som han vanligtvis gör ;p


Så.. Packa klart and the OFF WE GO!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att ni får de bra i fjällen=)

2008-03-26 @ 21:49:48
Postat av: Evamy

Du har ju en sån liten bildlänk till din blogg. Hur fixar man en sån? har du nån bra sida man kan läsa om det eller nåt?

2008-03-27 @ 19:26:32
URL: http://evamys.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0