Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Om att tappa kontrollen...

Sitter med skakningar och en pirrande, kittlande ångest i hela kroppen.
Har insulinkänning (sockerfall) och känner hur kontrollen rinner ur min kropp.

Mätte nyss mitt blodsocker och låg på ett ok värde, men vet att jag legat högt tidigare idag, så det är det snabba fallet som stör ut min kropp.

Kämpar för att träffa rätt tangenter, medan jag väntar på att färskpastan skall koka klart och dämpa mitt fall...

Önskar ingen den här sjukdomen.
Varför skulle just jag bli diabetiker typ 1 i vuxen ålder?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch! Jag har själv kommit i sista minuten till min far i dag när han hade för lågt värde - han är också diabetiker fast ända sen barnsben. Riktigt otäckt var det, han svamlade om dittan och datten innan jag fick i honom en halv smörgås med honung på sen dök brossan med upp efter att jag ringt honom. Han har mer vana med detta - varit med fler gånger när det hänt... Usch.. vad hade hänt om inte jag kommit när jag gjorde? :S

2008-03-19 @ 20:53:13
URL: http://myntasworld.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0