Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Planerad dag

Äntligen fått lite lugn och ro, under morgonen.
Kom ju inte i säng föränn EFTER FYRA imorse...

Fastnade online, pillade till detaljer i min blogg och sökte efter plugins och themes till Wordpress.
Jag kan lätt bara glida in i designens värld och försvinna. Farligt!

Min son har varit oerhört orolig hela morgonen. (Iaf med hans mått mätta) och ville inte alls sova middag, trots att jag klart och tydligt kunde se hur trött han var.
Tillsist, efter välling, upplockande av utkastade nappar och två knökfulla, illadoftande blöjor drog han "Ninen" till sig och slöt sina stora blå.

skitunge


När han vaknar planerar vi en sväng in på stan.
Missen är bara att min sambo inte tyckte vi behövde ha vagnen med oss över Påskhelgen. Räknade inte direkt med att vi skulle bli kvar ett par dagar till *suck*

Men han HAR ju två ben att gå med, även om det inte går så snabbt och/eller smidigt som mamma skulle önska.



Min mor mår lite kymigt och har hostat och sprungit uppe inatt... Min bror har förmodligen halsfluss (skall till VC om en halvtimme) och min son är dålig i magen, hostar och har mild ögoninflammation som hör ihop med förkylningen.

Själv mår jag topp, förutom att jag är lite slö.
Konstigt?

All min nästäppa har givit med sig och jag känner mig ändå rätt pigg för att bara ha sovit självvalda fyra timmar inatt...

Bara att hoppas att min mor och min son, känner sig ok om någon timme. Skulle gärna vilja göra lite REA-shopping.

Önskar er alla en mysig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, vad glad jag blev när jag av nån anledning klickade vidare från en kommentar på missmaddis blogg (brukar göra det ibland för att se om man kommer till nå nya intressanta bloggar) och insåg att det var din! Läste din gamla och tyckte jättemycket om den, så tyckte det var otroligt synd när du la ner, även om jag förstår varför... så synd att det ska behöva bli så! Extra roligt när jag läste ditt inlägg om kameror - min pappa är lärare på hvFoto, och jag känner igen uttrycket om skillnader på kort och bilder från honom..! Världen är liten ibland :) /Karin

2008-03-25 @ 13:36:30
URL: http://hultan.blogg.se
Postat av: Helena

Nu ser jag allt som det ska vara också! Tror att det är för att jag har IE6 som det där uppstår. Har hört att den ska vara mindre förlåtande. Hade tänkt uppgradera mig men så tänker jag att det är ju bra att se hur det blir med denna också eftersom det verkar vara med IE6 som de flesta problem uppstår :-)

2008-03-25 @ 13:49:22
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Carro

Han är ju bara för söt=)!! Hoppas att han kryar på sig snabbt så att han slipper vara sjuk=D Och alla andfra i familjen också så klart=)!

2008-03-25 @ 15:11:29

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0