Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Skum

Min älskade, lilla skitunge, älskar som de flesta andra barn att bada.
Hemma hos oss har vi bara en sketen, liten badbjla för honom att plaska i... Så undet tiden vi hälsat på här uppe i norrland har han fått passa på att bada STORT bubbelbadkar.

Idag kom morfar på att det kanske skulle vara roligt med skum...
Vad tror ni att lilleman tyckte?





Så LYCKLIG han var!!! Vi höll inte på att få honom ur karet! *ler*

Skummet yrde över hela badrummet. Han dök under skummet och kom upp igen, mer eller mindra panikslagen för att han insett att det inte gick att andas genom skummet... Bara för att göra exakt samma sak igen, under tjutande skratt.

bada2


Finns det NÅGOT som är härligare än barnskratt?!
Han verkligen tjöt, när morfar busade och gjorde "skummössor" och dushade av dem :)

Efter en sådan uppladdning av lycklig barn, kommer jag att le länge!

bada1




Suttit hemma ikväll... Känns som om det varit tillräckligt många utekvällawr för mig de senaste tre veckorna i norr.
Slötittade på melodifestivalen och bara myste med föräldrarna medan bror gör stan.

Imorgon kväll flyger jag och lilleman hem. Längtar faktiskt, samtidigt som jag nästan vant mig vid att vara här, efter så pass lång tid.
Hade nog längtat hem ännu mer om inte min sambo vairt här en vecka mitt i vistelsen,

Tror min son saknar honom mycket... Skall nog bli kul att få gå på dagis och busa igen på tisdag med!

Nej, nu skall jag kolla tvättstugan, så jag inte glömmer något... Fast egentligen är jag sugen på en halvtimme i solariet. *fundera*

Kommentarer

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0