Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Tävlar igen...

Jag vet att ni hatar sånt här... MEN!

Eftersom att jag avgudar i.d-makeup, men det är SÅ FÖRBANNAT DYRT så måste jag givervis vara med och tävla igen.

Har du sett mig utan smink? Nej, tacka GUD för det... Jag behöver verkligen en bra concealer (då min från Make Up Store, täpper till mina porer och faktiskt ger MER finnar!)men har inte råd med både concealer och borste, från i.d... Varför? För att jag är utblottad efter att ha köpt ett helt foundation-set från i.d denna månaden.

tävling1


Motivation:

En grånad småbarnsmorsa med tom penningpung,
behöver vinsten för att känna sig ung.
Trolla bort mitt "pizza-fejs"
... med i.d. smink & Grejs!

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om sex & kärlek :)

2008-03-16 @ 23:06:31
URL: http://edenslustgard.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0