Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Tjurig!

Faen vad lack jag blir!!!

Blogg.se har haft driftstopp natten från igår och efter det kan jag inte längre ladda upp mina semitransparanta .png bilder...

De är den perfekta lösningen för att ha bilder i inläggen, för en designbytare som jag... Då passar de med skugga, över vilken bakgrund som helst.
Nu får jag hålla mig till tarvliga GIF och JPG med antingen soid bakgrund eller vitt "kryp" i kanterna på GIF...

Jädrans skit!
Måste varit en bugg uppe tidigare och jag vill ha tillbaka den!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, det har du rätt i. Har fixat bilden nu, dragit ut henne till en mer smickrande storlek... =)

2008-03-12 @ 21:25:37
URL: http://princessanna.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0