Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Winning streak!

Vet inte vad som plötsligt hänt, men inom loppt av en vecka har jag vunnit vå tävlingar!

Fick just veta att jag vunnit en Bare Escentuals i.d. Maximun Coverage Synthetic Concealer Brush, hos Gozzip Girlz och jag tackar och bugar.

id makeup conceraler brush

Jag har sedan tidigare ett beginners-set från I.d och produkterna har gjort mirakel(!) med min problemhy. Borstar har jag köpt till bl.a rouget och expiditen gick i ed på att om man sköter dem rätt, är de livslånga.
Dock är detta en Syntetisk borste, så just den kanske inte håller i 50 år framöver ;)

i.d makeup

Produkterna är värda varenda öre och jag kan gott rekommendera dem till dig som lixom jag deltar i jakten på den perfekta hyn!

Är dock otroligt skönt att slippa lägga ca 210-250kr på en bra borste... Nu kan jag byta ut min Isadora Mineral concealer borste och lägga denna till samlingen.

Imorgon är det jag som köper concealern och skrotar min tidigare Cover all Mix från Make up store!

Kommentarer
Postat av: Annah

Åh grattis vad roligt!

Så ID är så bra som det sägs? Jag har också problemhy och letar bra produkter, känns som man testat allt. Utom ID och nu jäklarns ska jag testa det. Du fick mej till det haha. Så nu gäller det att det funkar också ;)

2008-03-25 @ 14:15:31
URL: http://carpeAnnah.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0