Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Utanför

Min sambos lillebror är här och sitter just nu med min karl för att glo på lägenheter. Jag får som vanligt inte vara med i deras små sammansvärjningar, utan känner mig utanför...
Vad jag undrar är varför jag och min sambo inte kollar på lägenheter tillsammans istället för de två...

Har kraftig PMS idag... grymt känslig och lättirrterad och givetvis är det då min karl har en såndär cepe dag getemot mig, som jag bara hatar.
Vad jag menar?

Han svarar inte när jag pratar med honom, ifrågasäätter exakt allt (ex som om det inte är dags att koka nudlarna till maten nu, eller om jag verkligen inte skall ha 5dl grädde istället för 3dl som jag nyss stoppat i korgen på ICA) Låter kanske inte så jobbigt, men när det gäller så gott som ALLT under en hel dag, går det mig på nerverna.

PMS


PMS-HÄXA? Hell yeah... Min gamla illustration, från ex-bloggen känns rätt idag.



Frågade honom just om inte vi kunde titta tillsammans på lägenheterna, istället för att han skulle göra det ensam nu...
Dumt drag en dag som denna då han är cepe å jag ledsen.

Blev fint klappat på huvudet, verbalt... igen. Precis som första dagen hemma...
Fy fan.

"Men E! Vad är det du är så arg för egentligen? Du kan få vara med när vi väl skall flytta!"
Bussig ton.

Där fick man för att jag tyckte det kunde vara mysigt att browsa TILLSAMMANS och inte var för sig.



Sådana här dagar fantiserar jag kraftigt om att vara ensamstående mamma.

Kommentarer
Postat av: Bella

jag vet, jag skrev ju till och med det -.-

haha läser du inte? ;P

2008-03-16 @ 22:35:20
URL: http://BELLIIZ.blogg.se

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0