Vem är BloggBeroende? | Läsarna om gamla bloggen | Amatörkrönikör


Dröjer mig kvar

Kommer att dröja mig kvar ännu en vecka norröver...
Sonen är sjuk :( Har ögoninflammation och dras fortfarande med den hemska förkylningen.
Så förutom att jag faktiskt VILL passa på att hänga med familjen, så känns det smart att flyga med honom i efterhand istället för att åka bil i 10 timmar.

Påsken har varit upp och ned.. Bergodalbana....

En hel del underhållande saker som snowracerlopp i trappan, bastubad med efterföljande "Dölja penisen med en kastrull", invigning av nytt lekland, konfrontation med gammal crush och nattliga telefonsamtal har hunnits med och varvast med fyllensack, tårar och sjuk humor.

Låter galet?

Nejdå... bara en vanligt storhelg med min och sambons familjer!

Kommer att vara back in buisness med bloggandet imorgon kväll, skulle jag tro...
C U then!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken tur=) Hoppas att du haft en bra Påsk iallafall=)!! Och hoppas att Mio kryar på sig=)

2008-03-23 @ 23:10:09

Tyck till!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (For my eyes only)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0